Bezalkoholna pića

Bezalkoholna pića

Da li ste znali

heading-below

Da li ste znali da tržišna vrednost alkoholnih pića u Srbiji, očekuje godišnji rast od 5.92% između 2021. i 2026. godine, dok segment tržišta za bezalkoholna pića očekuje godišnji rast od 5.70% u istom periodu? Od toga, u alkoholnim pićima najdominantnija je vrednost prodaje vina, gde taj segment u Srbiji iznosi 1.55 milijarde eura. Soft drinks, kao u proteklim periodima ostaje dominanti segment u vrednosti prodate robe, gde njegova vrednost  iznosi 341 miliona eura u Srbiji, u 2021. godini. Out-of-home kanali prodaje (restorani, hoteli, itd.) za alkoholna i bezalkoholna pića iznose 21% vrednosti od celokupne potrošnje. Sto se tiče online prodaje u Srbiji, samo 0.1% prodajne vrednosti je pripisano online prodaji za alkoholna I bezalkoholna pića.

Ukoliko je Vaša šoljica čaja osvežavajući hladni sok onda morate znati da je to piće koje ne sadrži alkohol u sebi ili ga sadrži u vrlo maloj količini, najviše do 0,5%. Uglavnom se sastoji od vode, zaslađivača i prirodne arome. Vrlo često sadrži i jestive boje, kofein, konzervanse i druge, najčešće veštački proizvedene poboljšivače ukusa.

Međutim, bilo da proizvodite alkoholna, bezalkoholna ili energetska pića, u našoj ponudi, mi Vam nudimo stručnu pomoć sa

  1. Aromama (prirodne, prirodno-identične, veštačke)
  2. Bojama (prirodne ili sintetičke)
  3. Bazama
  4. Ekstraktima
  5. Koncetratima
  6. Emulzijama
  7. Zaslađivačima
  8. Mešavinama vitamina i aktivnih supstanci
  9. Pomoćnim supstancama u vidu konzervanasa i organskih kiselina
  10. Ukoliko, pak, imate ideju, ali ne znate kako je realizovati, napravićemo gotovo piće po Vašoj meri.
Close menu